🎄 Сімейні лікарі й лікарки — теж люди, і люблять зустрічати новорічні дні в спокої й радості. Але бувають випадки, коли ми змушені потурбувати їх на свята. Якщо вже доводиться, робімо це екологічно.
🚑 Якщо проблема дійсно невідкладна, подумай, чи лікар/лікарка зможе допомогти через телефон? Адже неможливо на відстані накласти гіпс, зупинити кровотечу, привести до тями непритомну людину. Гострі стани — це робота швидкої допомоги або травмпункту.
☎️ Якщо ситуація не така критична — хвилює тиск, температура, помірний біль тощо — спочатку подзвони в реєстратуру закладу, де працює твій лікар чи лікарка. Там може чергувати спеціаліст чи спеціалістка, що проконсультує або запросить на огляд.
🤷🏼♀️ Якщо здається, що маєш симптоми, але це не точно — не гугли. І не панікуй. Можливо, дається взнаки недосипання чи переїдання? Якщо це може почекати, запишись на огляд на пізніший час.
📲 Якщо хворієш напередодні свят, завчасно домовся про подальший спосіб комунікації.
📃 Якщо хочеш з 2 січня відвідувати басейн, подбай про довідку заздалегідь. Те саме стосується й інших профілактичних оглядів і документів.
🎉 Якщо просто хочеш привітати лікаря чи лікарку з Новим роком красивою картинкою — згадай, що у твого лікаря/лікарки може бути до 2000 клієнтів. Що буде з телефоном, якщо всі вони теж захочуть надіслати віртуальну листівку?
😔 Якщо ти все ж маєш потурбувати сімейного лікаря чи лікарку на свята, дотримуйся етики спілкування.
📎 Перш ніж дзвонити, чітко сформулюй у голові, що саме хочеш сказати.
📎 Якщо пишеш у месенджері, постарайся не перетворити повідомлення на художній твір. Пиши з повагою і по ділу, бажано одним повідомленням.
📎 Звісно, тобі незручно турбувати людину, але вибачення не мають бути довшими за саме питання.
📎 Будь ласка, не сварись. Так ти ніколи не з'ясуєш своє питання адекватно, тільки зіпсуєш свято і лікарю/лікарці, і собі.
😀 Будьмо добрими одне до одного. Та буде всім щастя й здоров'я в прийдешньому році!